Skip to main content Skip to search

Könyvelés

A versenyképes, növekedésre képes szervezet egyik alappillére a stabil pénzügyi háttér. Minden szervezet eredményes gazdálkodásának elengedhetetlen feltétele a precíz, megbízható, pontos könyvelési nyilvántartás. Csak a szakszerűen elvégzett könyvelés képes releváns információkat szolgáltatni az üzleti döntésekhez. A számviteli, pénzügyi információk online elérhetősége manapság egyre jelentősebb igényként jelentkezik.

 

Mi a vállalkozók problémája legtöbbször a könyveléssel?

  • nem értik, így nem tudják értelmezni a saját könyvelési adataikat
  • nem tudnak a könyvelésükre támaszkodni, így csak szükséges (kötelező) rossznak tartják, ami csak növeli a költségeiket
  • sokszor csak adatrögzítésnek vélik, nem látják mögötte a szakmai munkát

 Mit ajánlunk Neked könyvelési szolgáltatóként?

 

Könyvelési szolgáltatásunk keretében vállaljuk egyéni, mikro és kisvállalkozásod teljes körű könyvvezetési feladatait, vagy ahogy a szélesebb körben ismert – könyvelési feladatait.

Erősségünk, hogy nagy hangsúlyt fektetünk a ránk bízott vállalkozások megismerésére. (Pl.: pontosan milyen tevékenységeket végzel, a működés milyen szervezeti formában valósul meg valójában, vagy éppen a meglévő szabályzataid mennyire alkalmazkodnak a működésed mindennapjaihoz stb.)

Azért térképezzük fel alaposan a ránk bízott társaságokat, hogy így

 

  • szolgáltatásunk valóban hatékony, támogató legyen számodra;
  • minden olyan kiadást azonosíthatunk, amelyek valójában nem a társaság érdekében merültek fel, így egy adóellenőrzés során kockázatot jelenthetnek;
  • a releváns, érvényesíthető adókedvezményeket maximálisan ki tudd használni.

A megbízás érvényessége alatt naprakészen vezetjük a vállalkozásod aktuális jogszabályoknak megfelelő számviteli, pénzügyi és adózási nyilvántartásait. Bizonyára nem újdonság, hogy az előbbi szabályok folyamatosan (legalább évente egyszer) változnak Magyarországon. Társaságunk ennek ellenére mindent megtesz, hogy Neked ezzel ne kelljen foglalkoznod, ha ránk bízod vállalkozásod pénzügyeit.

A változásokról érthető nyelven tájékoztatunk, ha ennek ellenére valami nem világos, akkor elérhetőségeinken állunk rendelkezésedre. Kérdéseidre készséggel válaszolunk, mi nem csinálunk abból problémát ha valamit nem értesz meg elsőre. Kérdezz bátran amíg nem lesz minden tiszta és világos.

 

Hogyan dolgozunk?

Amennyiben Társaságunkat bízod meg a könyvelési feladatokkal, akkor

  1. Szerződést kötünk az elvégzendő feladatokra. 
  1. Legyeztetjük, hogy hogyan kerülnek hozzánk a céges iratok, dokumentumok. (számlák, szerződések bizonylatok stb.)
  • Mi alapesetben az online formában történő továbbítást preferáljuk.

Ha minket választasz, akkor  Neked nem kell sem részben sem egészben berögzítened semmit különböző informatikai rendszerekbe. Ezt mi megoldjuk! Nálunk az online könyvelés az anyagok továbbítási formájára, a kapcsolattartás módjára, valamint a könyvelési adatok hozzáférési módjára vonatkozik.

  • Ha szeretnéd, kifejezett igényed van rá, akkor rendszeresen – előre egyeztetett időpontban – személyes találkozó formájában is átvesszük a keletkezett iratokat.
  • Ha gondot okoz az elektronikus formában történő átadás, akkor válaszd nyugodtan a postai úton történő továbbítást teljes lelki nyugalommal.
  1. Meghatalmazást kérünk Tőled ügyfélkapura, cégkapura stb. Mi nem szeretnénk a Te személyes kódjaiddal belépni a hivatalos felületeidre, kizárólag a saját felületeinket használni. Egyrészt így törvényes, másrészt így csak ahhoz férünk hozzá, ami a munkákhoz szükséges. Harmadrészt, ha probléma van akkor egyértelmű a felelősség kérdésköre is.

 

  1. A kapott anyagokat feldolgozzuk, és probléma esetén rövid időn belül visszajelzünk.

A kapott anyagokat minden esetben, dokumentáljuk, hogy mi az, amit átvettünk vagy online, megkaptunk. A visszajelzésünk segítségének köszönhetően viszonylag gyorsan meg lehet tenni a szükséges intézkedéseket. (Pl. számla korrekció)

 

  1. Az esetleges javításokkal párhuzamosan a hibátlan dokumentumok könyvelését megkezdjük, amelynek során elkészülnek az előre egyeztetett nyilvántartások és előkészítjük a szükséges bevallásokat.

Időben értesítünk az aktuális az aktuális fizetési kötelezettségeidről. Emlékeztetőket küldünk, hogy nehogy időben elkéss a fizetni valókkal.

 

  1. Fogjuk a kezed ha ellenőrzést kap vállalkozásod. Teljesen természetesnek, magától értetődnek tartjuk, hogy a vállalkozások életének szerves része az időszakonként felmerülő különböző hatósági ellenőrzések. Az adóhatósági vizsgálatoktól nem kell tartanod, mert mi a hatályos jogszabályok alapján precízen, pontosan végezzük munkánkat, és erre garanciát is vállalunk.

Szolgáltatásunk keretében -vállaljuk vállalkozásod képviseletét az adóhatóság előtt.

 

Valódi könyvelési hátteret biztosítunk, mintha saját pénzügyi vezetőd lenne!

Ajánlatot kérek!